Cez angažovanosť k lepším výsledkom
- Ako vybudovať kooperujúcu a výkonovo orientovanú firemnú klímu?
- Ako zlepšiť pracovné procesy a zvýšiť spokojnosť zamestnancov?
- Ako zmeniť myslenie, zvýšiť angažovanosť a dosahovať lepšie výsledky?
- Aké sú nové trendy v zamestnaneckých prieskumoch? Čo funguje a čo nie?
- Ako urobiť prieskum jednoducho a hravou? Ako zvýšiť dobrovoľnosť a návratnosť odpovedí?
- Ako sa nezblázniť z množstva dát a ako ich reálne využiť na rozvoj firmy?
- Aká je úloha HR(istov) na ceste za úspechom firmy?
- Prečo je dôležité budovať značku zamestnávateľa v malej aj veľkej firme? Ako to urobiť?
- Ako pracovať s potrebami zamestnancov?
Pozývame Vás na neformálne a inšpiratívne stretnutie „QQ time – čas pre Vás“.
Májové stretnutie dalo odpovede na mnohé Vaše otázky a zároveň otvorilo ďalšie témy, na ktoré radi odpovieme na septembrovom stretutí. Tešíme sa, že naše pozvanie prijali ďalší skvelí rečníci, CEO aj HR, z rôznych segmentov aj veľkosti firiem. Všetci s bohatými skúsenosťami, prinášajúci nové trendy a zároveň praxou overené inšpirácie.
Ria Marie Júdová, lektorka a konateľka unit QQ, s.r.o.
Zažite prínosné stretnutia so zaujímavými ľuďmi a rečníkmi, diskusie o aktuálnych témach, inšpirácie o nových trendoch, výmenu skúseností s kolegami z iných spoločností a s podobnou problematikou.
HOSTIA
Profit firmy je v ľuďoch – ako na to?
Denisa Kanásová, generálna riaditeľka strojárskej spoločnosti TechnoNova s.r.o.
“Mojou najdôležitejšou úlohou ako majiteľa firmy je, mať spokojných zamestnancov, ktorí s radosťou napĺňajú firemnú víziu.”
Možno netradičná, ale veľmi úspešná kombinácia ženy a strojárskeho priemyslu. Prešla pozíciami od stredného po vrcholový manažment. Dnes stojí na čele úspešnej strojárskej spoločnosti a vlastní ďalšie dve spoločnosti. Jej práca sa vždy spájala s vedením tímu. Preto sa rozhodla o MBA štúdium, kde si zdokonalila svoje manažérske zručnosti. Neskôr si rozširovala majiteľský pohľad na podnikanie, aj vďaka spolupráci s Private Equity investormi (Enterprise Investors, HKK Private Equity partners). Stále hľadá podnety na zlepšovanie. Významnou skúsenosťou bola a stále je spolupráca s rakúskou poradenskou spoločnosťou ACON Management Consulting. Zhruba 5 rokov sa intenzívnejšie venuje témam ako LEAN, Neuroleadership a psychologické potreby zamestnancov. Podelí sa s Vami o svoje skúsenosti s vedením spoločnosti a vedením ľudí v spoločnosti.
Sexy trendy v meraní spokojnosti zamestnancov
Michal Osuský, CEO, ARNOLD robot
“Počas celého môjho života som vyvíjal nové riešenia a inovácie v oblasti, kde sa stretávajú ľudia a čísla – a kde musíte pochopiť oba svety, aby ste ich mohli zmysluplne spojiť. To ma viedlo rôznymi aplikačnými oblasťami, od HR analýzy, cez prieskum trhu až po kancelársky dizajn. Som jedným z tých šťastných ľudí, ktorí, zdá sa, majú neobmedzené zásoby zvedavosti a rád zdieľam svoje vzrušenie.”
Už 10 rokov sa venuje inováciám v HR. Vyštudoval sociológiu a MBA a špecializuje sa na využitie nových technológií v praxi. Pracoval pre firmy v Londýne, Prahe a Bratislave. Aktuálne je Michal Osuský hlavou celého tímu okolo nástroja na realizáciu interných prieskumov – ARNOLD robot.
Keď je HR partnerom pre biznis
Jana Sekerová, HR manažér O2 Slovakia, s.r.o.
“Mojou najväčšou motiváciou pri prechode z oblasti financií do HR bolo zúročiť dlhoročné manažérske skúsenosti zo všetkých oblastí fungovania firmy v prospech riadenia toho, na čom každá firma stojí a padá – a to sú ľudia, ktorí ju tvoria. Zároveň bolo pre mňa veľmi dôležité, že som sa stala HR riaditeľkou práve vo firme, ktorej firemná kultúra založená na férovosti, transparentnosti a otvorenosti mi za posledných desať rokov naozaj prirástla k srdcu.”
Jana Sekerová sa stala riaditeľkou ľudských zdrojov v O2 Slovakia v júni 2019. V O2 pracovala od roku 2008 na oddelení financií, kde posledných 7 rokov pôsobila na pozícii vedúcej oddelenia kontrolingu. Okrem toho bola v rokoch 2012 a 2013 tiež finančnou manažérkou Tesco mobile. Pred svojím príchodom do O2 pracovala v spoločnosti PricewaterhouseCoopers Slovakia ako audítor firiem najmä z oblasti energetického a potravinárskeho priemyslu.
Ako dostať značku zamestnávateľa do srdca aj do hlavy
Lucia Stellerová, zakladateľka a konateľka spoločnosti STELL+ERP, s. r. o.
“Vo svojej práci veľmi často vidím, ako ľahko dokážu firmy stratiť svojich kľúčových zamestnancov.”
Lucia Štellerová žila 10 rokov v Londýne, kde absolvovala IT kurzy pre Windows networks MCSE. Od roku 2005 pracovala v Londýne pre medzinárodné IT recruitment firmy, kde získala detailný prehľad o tom, ako IT svet, firmy a ľudia v ňom fungujú. Má medzinárodné skúsenosti z oblasti IT headhuntingu a zároveň prehľad o rôznych častiach IT odvetvia. Od roku 2010 vedie vlastnú firmu na Slovensku a vyhľadáva IT špecialistov pre medzinárodné firmy s rôznym zameraním. Lucia stretáva skvelých ľudí, úspešné firmy. Zároveň je členkou boardu Neziskovej organizácie AjTy v IT, ktorá pomáha dievčatám a ženám vstúpiť do sveta informačných technológií. Lucia čerpá inšpiráciu nielen z praxe, ale aj z medzinárodných konferencií, biznisových kníh a dlhé hodiny trávi rozhovormi s profesionálmi z rôznych odvetví.
Otvorená diskusia
Priestor na ďalšie témy, priestor na hľadanie odpovedí na Vaše otázky. Neformálna diskusia na témy, ktoré Vás zaujímajú práve tu a teraz, bez ohľadu na program stretnutia.
ORGANIZÁTOR
Organizátorom neformálnych stretnutí “QQ time – čas pre Vás” je spoločnosť unit QQ.
Konateľka spoločnosti Ria Marie Júdová Vám priblíži, ako tento projekt vznikol:
“Po rokoch skúseností so vzdelávaním, konzultáciami a koučingom som sa rozhodla zdieľať svoje skúsenosti s prácou s ľuďmi na pravidelných stretnutiach. Vo svojej každodennej praxi zisťujem, že spoločnosti majú niektoré spoločné otázky, na ktoré hľadajú odpovede, či už v oblasti riadenia ľudských zdrojov alebo v procesoch, ktoré prechádzajú naprieč spoločnosťou.
Zdieľanie vzájomných skúseností a zistenie, že budú mať pre klientov reálne prínosy, je jedným z dôležitých častí našej práce.
Svojich klientov vnímam ako partnerov, s ktorými tvoríme konkrétne riešenia spoločne a som rada, keď sme spolu aj pri ich implementácii a upevňovaní v praxi.
QQ time – čas pre Vás vnímam ako efektívnu platformu pre Váš posun formou neformálnych stretnutí o nových trendoch a tiež o témach, ktoré sú pre Vás dôležité na diskusiu v tomto momente.”
PRE KOHO?
- CEO
- majiteľov spoločností
- HR riaditeľov
- líniových manažérov
- prevádzkových manažérov
- HR manažérov
- HR špecialistov
KEDY?
24.9.2019
13.00 h. – 17.00 h.
KDE?
Hotel TENIS
Neresnícka cesta 13, Zvolen
www.hoteltenis.sk
PREČO PRÍSŤ?
- Získate nové trendy a stanete sa tak nositeľmi nových trendov vo Vašej spoločnosti
- Dozviete sa praktické a jednoducho aplikovateľné rady pre rast firmy a rozvoj pracovníkov
- Získate priestor na zdieľanie a výmenu skúseností ľudí na rovnakej, či podobnej pozícii, pričom tému a obsah tvoríte Vy
- Získate partnerov pre riešenie Vašich otázok v súčasnosti aj budúcnosti
USKUTOČNILO SA
Tvorivú atmosféru QQ time Vám najlepšie priblíži video.
PARTNERI PODUJATIA
Chcete sa stať partnerom podujatia? Kontaktujte nás.
REGISTRÁCIA
Registrácia je ukončená. Podujate sa uskutočnilo.